Tuesday 29 September 2015

A minha prenda de aniversário | My birthday present



Já se passou algum tempo, mas em agosto, completei os meus 28 anos. Não ligo especialmente ao meu aniversário e na altura também estava de repouso, por isso os festejos foram muito simples.

Mas gosto sempre de comprar uma prendinha para mim. Pronto, aproveito a desculpa! ;)

Há quem goste de usar roupa nova no aniversário, mas isso a mim não me diz nada…

Geralmente, as minhas prendas acabam por ser livros infantis, jogos ou material de artesanato.

E foi nessa última categoria que calhámos este ano! :D

Comprei duas coisas que já andava a namorar: uma base de corte A1 e uma régua de pacthwork!

Yey! Facilita imenso o corte de tecidos! Adoro, adoro!


It's been a while, but in August, I completed 28 years old. I don’t especially care for my birthday and at the time I was also at home rest, so the festivities were very simple.

But I always like to buy a little present for me. That’s right, I use the excuse! ;)

Some people like to wear new clothes on the anniversary, but that doesn’t really appeals to me.

Generally, my gifts turn out to be children's books, games or craft material.
And it was the last category that I chose for this year! :D

I bought two things that I was already desiring: an A1 cutting base and a pacthwork ruler!


Yey! They both really help when cutting fabrics! Love, love them!

No comments:

Post a Comment

Algo a comentar? Aqui é o lugar! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...